Search results for "cerita seks amoi sebelah rumah"


Teresa

Cat: Cerita Lucah | By: on 26th July 2015 | 5015 Views | No Comments

Aku bekerja di sebuah syarikat kewangan di Shah Alam...aku bertugas dibahagian memproses loan sewa-beli kereta...kiranya aku ni kira glamour jugak pasai customer asyik bodek aku untuk lulus loan depa cepat... Satu hari tu aku telah didatangi oleh seorang gadis cina untuk loan kereta Perdana . Kira used car la tu...Masa dia masuk ke pejabat aku...

[Read More]

Cerita Lucah Seks Bebas Dengan Izan

Cat: Cerita Lucah | By: on 21st July 2015 | 42052 Views | No Comments

Nama panggilan ku Wan dan kisah ini terjadi pada tahun 1995. Waktu itu aku baru saja 17 tahun dan sedang tunggu keputusan SPM. Jadi aku pun bekerja sebagai kerani disebuah syarikat swasta dekat dengan Jalan Pekeliling, KL. Oleh kerana merasakan yang aku ni dah dewasa, aku pun berpindah dari rumah ibubapa dan menyewa bilik bujang. Walhal rumah...

[Read More]

Dokter wanita yang curang

Cat: Cerita Lucah | By: on 12th April 2015 | 15393 Views | No Comments

Dokter MirantiDalam sebuah seminar sehari di hall Hotel Hilton International di Jakarta, tampak seorang wanita paruh baya berwajah manis sedang membacakan sebuah makalah tentang peranan wanita modern dalam kehidupan rumah tangga keluarga bekerja. Dengan tenang ia membaca makalah itu sambil sesekali membuat lelucon yang tak ayal membuat para...

[Read More]

Cikgu suraya cikgu matematik

Cat: Cerita Lucah | By: on 17th April 2015 | 22715 Views | No Comments

Aku teringat akan kisah yang berlaku 10 tahun yang lalu, ketika aku masih lagi di alam persekolahan. Kisah yang bakal aku ceritakan ini mendatangkan kesan yang mendalam terhadap aku, terhadap kehidupanku.Semasa berada di tingkatan 5 di salah sebuah sekolah di Malaysia ini, aku terkenal dengan sifat seorang yang pemalu dan takut terhadap...

[Read More]

Gila Batang

Cat: Gallery Bogel, Gambar Bogel, Melayu Bogel | By: on 23rd August 2017 | 5382 Views | No Comments

Malay Bogel,Gambar Bogel,Cerita Lucah - Gila Batang - Wanita Cari Batang,Foto Amput awek Indonesia Young,Amoi Gosok Pantak KT WhatsApp,Cibai Sedap,Awek18sx,Sayangku Bogel,Sedapnya Burit,Makcik Telanjang Ini adalah kali pertama aku menceritakan pengalaman sex aku di web ini. Aku ni bukannya pandai sangat nak cerita, tapi aku buat sekadar yang...

[Read More]

Kisah Temuduga

Cat: Cerita Lucah | By: on 12th April 2015 | 12135 Views | No Comments

Jawatan Kosong :Setiausaha Peribadi EksekutifUntuk wanita muda sahajaGaji: RM3,500 (tidak termasuk bonus+komisyen)Kelayakan:-Berusia 18 tahun dan tidak lebih 25 tahun semasa memohon.-Masih bujang dan tidak terikat dengan sebarang perhubungan.-Mempunyai penampilan dan susuk badan yang menarik.-Sanggup dan berani berdikari.-Bekerja secara...

[Read More]

Bini Memberku

Cat: Cerita Lucah | By: on 14th April 2015 | 17530 Views | No Comments

Ini adalah kisah diri aku. Sebagaimana kebanyakan lelaki lain, aku mempunyai nafsu terhadap perempuan. Yalah,lelaki mana yang tidak, kecuali yang gay sahaja. Tetapi nafsu aku ini bukannya pada anak dara sunti, tetapi pada perempuan yang telah berkahwin pada isteri orang lain. Nak tahu kenapa? Aku pun tak tahu. Mungkin sebab thrill untuk memikat...

[Read More]

Adikku Suamiku

Cat: Cerita Lucah | By: on 11th April 2015 | 13813 Views | No Comments

Nama akak Salina. Akak kini sudah berumur 49 tahun dan mempunyai 5 orang anak. Suami akak bekerja sebagai pegawai pemasaran manakala akak tak bekerja. Dahulu akak merupakan seorang supervisor di kilang, namun setelah mendapat anak yang ke-3, akak telah berhenti kerja dan menjadi suri rumah sepenuh masa. Apa yang akak ingin ceritakan adalah keaiban...

[Read More]

Muhrim

Cat: Cerita Lucah | By: on 14th April 2015 | 11830 Views | No Comments

Peristiwa ini terjadi semasa aku dan isteri ku menumpang di rumah pangsa mertua ku sementara mendapatkan rumah sendiri. Emak mertua ku ini sa-orang suri rumah yang peramahtetapi suami nya agak pendiam. Dia nya (bapa mertua) sa-orang bekas polis yang telah bersara bila umur nya 45 tahun dan pada masa itu memandu teksi untuk pencarian hidup se hari...

[Read More]

Cerita Lucah Cerita Ibu Tunggal

Cat: Cerita Lucah | By: on 15th August 2015 | 42680 Views | No Comments

Sebagai seorang ibu tunggal, aku selalu kesepian sendirian. Namun syaitan selalu berbisik untuk ku melakukan perzinaan dengan lelaki-lelaki yang ku sukai tetapi aku malu untuk memulakan. Lebih-lebih lagi kebanyakan dari mereka semua adalah suami orang. Jadinya, aku hanya memendam perasaan ku sendiri. Anak ku semua dah besar-besar. Semuanya tiga...

[Read More]

Amoi Office

Cat: Cerita Lucah | By: on 26th April 2015 | 14503 Views | No Comments

amoi ni tinngi gak… selalu datang kerja pakai skirt pendek-pendek.. yang aku tahu dia ni dah ada boifren, biasa la.. kalau amoi cantik + seksi cam ni mesti la ada balak nak sapu… aku lak macam biasa, perangai aku ni suka menyakat staf-staf aku… kekadang tu selamba aje aku duduk satu kerusi ngan amoi ni.. sampai dia yang termalu….. aku buat...

[Read More]

Amoi malang

Cat: Cerita Lucah | By: on 21st August 2015 | 7313 Views | No Comments

(klik sini untuk video)Aku seorang.....pensyarah kat salah satu IPTS sekitar KL...dan aku memang gila seks ...walau pun belum pernah....explore cipap 'spesis' tu aku dah selalu pancut pakai tangan....hampir tiap hari... Aku sentisa cari peluang so bila situasi ni berlaku aku pun cuba untuk "mengambil kesempatan dalam kesempitan".My first adventure...

[Read More]