Search results for "cerita intai ibu bapa u"


Dokter wanita yang curang

Cat: Cerita Lucah | By: on 12th April 2015 | 15393 Views | No Comments

Dokter MirantiDalam sebuah seminar sehari di hall Hotel Hilton International di Jakarta, tampak seorang wanita paruh baya berwajah manis sedang membacakan sebuah makalah tentang peranan wanita modern dalam kehidupan rumah tangga keluarga bekerja. Dengan tenang ia membaca makalah itu sambil sesekali membuat lelucon yang tak ayal membuat para...

[Read More]

di bedal bapa mertua

Cat: Cerita Lucah | By: on 3rd August 2015 | 18929 Views | No Comments

Aku seorang isteri muda umur 23 tahun. Sudah 2 tahun aku berkahwin dengan seorang lelaki yang bernama Azman. Azman bekerja sebagai penyelia syarikat dan sentiasa bekerja di berbagai cawangan. Mungkin kerana kesibukannya kami belum lagi dikurnia cahaya mata.Aku sering keseorangan di rumah. Bapa mertuaku yang tinggal seorang diri sejak kematian ibu...

[Read More]

Ibu Dahlia

Cat: Cerita Lucah | By: on 19th April 2015 | 3706 Views | No Comments

Hai.....nama gua Ricky. Kejadian ini terjadi waktu gua kelas 2 SMA. Gua anak yang pemalu. Di sekolah gua ada guru Bhs. Indonesia yang cakep banget. Semua teman cowok gua paling seneng kalo ada pelajaran tsb. Soalnya ibu gurunya cakep banget, namanya ibu Dahlia. Nggak terlalu tinggi, wajar ajalah.... Tapi body-nya wuuiiihhhh........kayak gitar...

[Read More]

Cerita Lucah Cerita Ibu Tunggal

Cat: Cerita Lucah | By: on 15th August 2015 | 42680 Views | No Comments

Sebagai seorang ibu tunggal, aku selalu kesepian sendirian. Namun syaitan selalu berbisik untuk ku melakukan perzinaan dengan lelaki-lelaki yang ku sukai tetapi aku malu untuk memulakan. Lebih-lebih lagi kebanyakan dari mereka semua adalah suami orang. Jadinya, aku hanya memendam perasaan ku sendiri. Anak ku semua dah besar-besar. Semuanya tiga...

[Read More]

Aku Obat Awet Muda Tante Erni

Cat: Cerita Lucah | By: on 10th April 2015 | 6026 Views | No Comments

Kejadian ini terjadi ketika Aku kelas 3 SMP, yah Aku perkirakan umur Aku waktu itu baru saja 14 tahun. Aku entah kenapa yah perkembangan sexnya begitu cepat sampai-sampai umur segitu ssudah mau ngerasain yang enak-enak. Yah itu semua karena temen nyokap kali yah, Soalnya temen nyokap Aku yang namanya tante Erni ( biasa Aku panggil dia begitu )...

[Read More]

Gila Batang

Cat: Gallery Bogel, Gambar Bogel, Melayu Bogel | By: on 23rd August 2017 | 5382 Views | No Comments

Malay Bogel,Gambar Bogel,Cerita Lucah - Gila Batang - Wanita Cari Batang,Foto Amput awek Indonesia Young,Amoi Gosok Pantak KT WhatsApp,Cibai Sedap,Awek18sx,Sayangku Bogel,Sedapnya Burit,Makcik Telanjang Ini adalah kali pertama aku menceritakan pengalaman sex aku di web ini. Aku ni bukannya pandai sangat nak cerita, tapi aku buat sekadar yang...

[Read More]

Pak salim

Cat: Cerita Lucah | By: on 17th April 2015 | 11740 Views | No Comments

Malu, sungguh malu. Ibu menangis tersedu-sedu bila mendengar peneranganku. Aku juga menangis mengenang nasib diriku. Aku terasa sungguh hina diriku ini. Ayah tempat kami menumpang kasih telah menodaiku, anaknya sendiri. Kejamnya ayah kerana sanggup menghancurkan masa depan anak perempuannya. Aku pada mulanya ingin merahsiakan perkara ini tapi...

[Read More]

Cerita Lucah Seks Bebas Dengan Izan

Cat: Cerita Lucah | By: on 21st July 2015 | 42052 Views | No Comments

Nama panggilan ku Wan dan kisah ini terjadi pada tahun 1995. Waktu itu aku baru saja 17 tahun dan sedang tunggu keputusan SPM. Jadi aku pun bekerja sebagai kerani disebuah syarikat swasta dekat dengan Jalan Pekeliling, KL. Oleh kerana merasakan yang aku ni dah dewasa, aku pun berpindah dari rumah ibubapa dan menyewa bilik bujang. Walhal rumah...

[Read More]

Adikku Suamiku

Cat: Cerita Lucah | By: on 11th April 2015 | 13813 Views | No Comments

Nama akak Salina. Akak kini sudah berumur 49 tahun dan mempunyai 5 orang anak. Suami akak bekerja sebagai pegawai pemasaran manakala akak tak bekerja. Dahulu akak merupakan seorang supervisor di kilang, namun setelah mendapat anak yang ke-3, akak telah berhenti kerja dan menjadi suri rumah sepenuh masa. Apa yang akak ingin ceritakan adalah keaiban...

[Read More]

cerita lucah bus stop

Cat: Cerita Lucah | By: on 16th April 2015 | 6987 Views | No Comments

Aku ni seorang pemalu. So tak de lah teman-teman perempuan ni, walaupun ketika di ipt dulu.So apa yang nak aku ceritakan ni adalah kisah aku naik bas mini.Mula kerja lepas graduate, tahulah mana ada duitkan untuk beli kenderaan sendiri. So bas minilah jawapannya. Pendekkan cerita ya, mungkin ramai yang tahu macamana hal bas mini kat kl yang sesak...

[Read More]

cerita lucah di ultahku

Cat: Cerita Lucah | By: on 24th April 2015 | 5711 Views | No Comments

Cerita seks ini menceritakan pengalaman malam ultahku. Menjadi anak pandai memang bukan kemauan ku, Semua yang aku dapatkan tidak luput dari sebuah usaha kerasku,dari kecil hingga sekarang orang tuaku sangat menjunjung tinggi nilai pendidikan.Dengan kita didik mustinya setiap orang punya wawasan luas,pandangan-pandangan positif agar menjadi bekal...

[Read More]

Cerita Lucah Awek Kebaya

Cat: Cerita Lucah | By: on 30th July 2015 | 9111 Views | No Comments

Kisah yang ingin aku ceritakan ini adalah kisah benar yang berlaku satu tahun dulu, masa aku kerja di Kuala Lumpur, sebaik sahaja menamatkana pengajian kat salah satu ipt di sana juga.. Aku ni seorang pemalu. So tak de lah teman-teman perempuan ni, walaupun ketika di ipt dulu.So apa yang nak aku ceritakan ni adalah kisah aku naik bas mini.Mula...

[Read More]